dijous, 3 de gener del 2008

Presentació

Aquest blog ha estat creat per poder mostrar-vos l'increïble creuer que vam fer la meva família i jo (de fet ha estat el meu primer creuer), i que va transcórrer del 20 de febrer al 3 de març del 2006. Va ser un regal que ens va fer la meva mare i així que la Laura (Arale), en Jordi (Blade07) en Jordi i en Xavi (els Nens), en Ramon, la meva mare, la Lídia i jo vam fer les maletes i cap a fer el creuer.
Agafaré un format similar al de la Carol (Viaje Costa Oeste), doncs m'ha semblat força interessant, només espero que us agradi, cada entrada tindrà la seva opció per publicar-hi els comentaris que hi vulgueu fer, així com per preguntar-me el que creieu que us pot interessar.
He estat mirant avui el mateix itinerari per la mateixa companyia, i han canviat el Costa Fortuna pel Costa Concordia i ara el recorregut es fa al revés, però amb les mateixes parades.
El vaixell era fantàstic, era el millor de la companyia en aquella època, una petita ciutat flotant amb 4.800 habitants, dels quals 3.500 érem passatgers i la resta tripulació.
Ja que es feia aquest meravellós creuer, la meva mare no va reparar en despeses i ens va reservar les habitacions a la vuitena coberta amb balcó exterior, espectacular.

Comença l'expedició.

7 comentaris:

Tecnologia Jordi ha dit...

OLE OLE, RECORAREM AQUELL FANTÀSTIC VIATGE.... BONA IDEA!!!!

gina ha dit...

Acabo de descobrir aquest blog ...(ara que torno a estar "navegant" em posaré al dia!... molt interessant!

Ja són tres els blogs, no? Quina feinada Quim! D'on treus el temps? amb totes les activitats que fas!!!

Espero que ens veiem aviat (no se si sota l'aigua...fa molt fred!!!)

Petonets

(Per cert, tu que estas posat en aquest tema "El Internado" quan continuarà? ens han deixat amb la mel a la boca ;( )

viajecostaoeste ha dit...

Que bé un viatge amb un creuer!!!! A mi m’agraden molt els creuers ja n’he fet dos …. a veure si em el teu relat m´animo i fem el tercer!!!!

Marta ha dit...

Pero que actividad!! No hace ni tres días que te pusiste a ello y ya va viento en popa ¿tu de dónde sacas tiempo? Me voy a leerlo corriendo, que tiene una pinta estupenda!!

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Gràcies per llegir el blog, intentaré fer un parell de destinacions per setmana i així acabar-ho aviat, m'ho passo pipa recordant aquells moments

blade07 ha dit...

Blade07 et felicita pel fantàstic relat d´aquell, snif..., meravellós viatge que vaig tenir el plaer de compartir amb tu i la familia.

Salut i peles!!! Cunyaoooo
Visça Catalunya i la Estrella Damm

Blade07 ha dit

Marc. ha dit...

Caram, caram, ets un petit lobby de blogs, no sabia de l'existència d'aquests dos, vaig a fer un volt per aquestes noves "adquisicions".